T.C. Elmadağ Belediyesi "Herkese Yetecek Sevgimiz Var"
ELMADAĞ PERİYODİK DENETİMDEN TAM NOT ALDI

 
Elmadağ Belediye Başkanı Gazi Şahin’in talimatları doğrultusunda hizmet kalitesini artırmak , halka daha iyi hizmet verebilmek için 2010 da başlanılan çalışmalar sonucunda 2011 yılında ISO-9001-2008 Kalite Belgesi alınmış olup, Elmadağ Belediyesinde Kalite Yönetim sistemi ne geçilmiştir.
Elmadağ Belediyesi’ nin yaklaşık olarak 2 yıllık yapmış olduğu çalışmaları yerinde denetlemek için Türk Loydu Vakfı İktisadi İşletmesi, Kalite Yönetim Sistemi Baş tetkikçileri tarafından periyodik denetiminin ikincisi de başarı bir şekilde gerçekleştirilmiştir.
Birimler tek tek incelendi.
Elmadağ Belediye Başkan Gazi Şahin tarafından belediyesi toplantı salonunda yapılan açılış konuşmasının ardından, Türk Loydu Baş tetkikçileri birimleri program dahilinde denetim için ziyaret etti.
Denetçiler Amaçlarının ille de uygunsuzluk veya bir suç bulmak olmadığını, yapılan çalışmaların ISO–9001–2008 yönünden bir katma değer kazanıp kazanmadığı veya görünmeyen eksikliklerin giderilmesi hususunda yardımcı olabilmek adına yapıldığını belirttiler.
"Kurumumuzun hedefleri müşterilerimize odaklı”
Başkan Şahin, "Kurumumuzun hedefleri müşterilerimize odaklı. Üstün ve kaliteli hizmet anlayışımızla, personelimize bilgisel anlamda yatırım yaparak, sürekli kendimizi yeniliyor, geliştiriyoruz. Çağdaş Belediyeciliğin hizmet anlayışı içinde kurum içi eğitime yoğunluk verdik. Kalite faaliyetlerini gerçekleştirecek bilgi ve beceriyi edinebilmeleri için personelimizi seminerler ve eğitim programlarıyla bilgilendirdik. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetleri Yönetimi belgesini almak için gerekli altyapı çalışmalarını başlattık. Kurumsallaşmaya yönelik gerçekleştirdiğimiz bütün çalışmalarımızın ana hedefinde vatandaşa kaliteli hizmet sunmak yatıyor.”diye konuştu.

Elmadağ Belediye Başkanlığı Elmadağ / Ankara
http://www.elmadag.bel.tr * info@elmadag.bel.tr