Müdürlüğümüz 5393 Sayılı Belediye yasasının yüklediği görev, yetki ve sorumluluklar çerçevesinde ve Sayın Belediye Başkanımızca verilen emir ve talimatları
doğrultusunda hizmet ve görevleri;
1- Belediyemize ait binaların bakımı, ısıtma, aydınlatma,havalandırma ve temizlik işleri ile başkanlık birimlerinin haberleşme hizmetlerini yürütmek ve teknik müdürlüklerle
koordine sağlayarak büroların yerleşim planını yapmak ve buna göre fiziki oluşumu sağlamak,
2- Belediyemize ait hizmet binalarının güvenliği için bekçi,nöbetçi memur ve nöbetçi şoför hizmetlerini düzenlemek ve yürütmek.
3- Belediyemize ait hizmet binalarının içerisindeki yerleşim planına göre yer alan çay ocağı, berber hane gibi iş ocakları hizmetlerinin düzenli bir şekilde yürütülmesini sağlamak
4- Hizmet binaları dahilinde yer alan atölyeler, ambar,laboratuvarlar vb. yerlerin güvenliği ile yangın ve sabotajlara karşı korunmalarını sağlamak.
5- Belediyemiz Başkanlık binasının ön ve arka kısımlarında yer alan otoparklardaki düzeni sağlamak ve belediyeye, dışarıdan gelen araçların park alanına düzenli bir şekilde
yerleştirilmesini sağlamak, giriş ve çıkışlarının kontrolüne ilişkin esasları saptamak ve bunların uygulanmasını sağlamak.
6- Belediyemiz hizmet binalarında kullanmak üzere fuel-oil ,kömür ve odun gibi yakıtların zamanında teminini sağlamak.
7- Belediye birimlerinin teksir, fotokopi ve ozalit taleplerini karşılamak, ayrıca malzemelerin teminini yapmak.
8- Bayramlarda, devlet büyüklerinin belediyemizi ziyaretleri esnasında başkanlık binasına görevlilerce bayrak, makam forsu çektirmek ve yine görevlilerce süre bitiminde indirmek muhafazasını sağlamak,
9- Belediyemize ait binek araçlarının plaka numaralarına göre şoförlerine zimmet ettirmek, otopark dahilinde kalan araçların giriş ve çıkışlarını düzenli bir şekilde yaptırmak,
arıza yapan araçların arızalarının giderilmesini ve bakımlarının yapılmasını sağlamak üzere ilgili müdürlüklerle koordine sağlamak ve kayıt defterlerine işlemek.
10- Hizmet binaları içerisinde hizmetli olarak görev yapan personelin çalışmalarını takip etmek, binalar içine ve civarına yanıcı ve patlayıcı maddelerin girişini ve depolanmasını
önlemek.
11- Hizmet binalarının giriş ve çıkışlarını kontrol altına almak,mesai bitiminde tüm birimleri kontrol etmek ve görevliler dışında kimseyi almamak.
12- Hizmet binalarında su, elektrik, doğalgaz, kalorifer,telefon, gibi tesisatın, mevcut makine ve cihazların temizliklerine bakım ve onarımlarının yapılması sırasında teknik
müdürlüklerle gerekli koordineyi sağlamak ve bu hususta hizmetlilere lüzumlu bilgileri verecek talimatları yayınlamak ve görünür yerlere asılmasını sağlamak.
13- Kiralanacak araçların göreve geliş ve gidişlerini, günlük kilometre kontrollerini, sevk ve idaresini kayıt altına almak ve ücret ödeme evraklarını düzenlemek, araçların sevk
ve idaresini Başkanlık Makamı genelgeleri doğrultusunda yaptırmak
14- Tabldot hizmetlerini düzenli bir şekilde yürütmek.
15- Sivil Savunma hizmetleri ile ilgili olarak; 7126 sayılı Sivil Savunma Kanununun verdiği görev, yetki ve sorumluluk çerçevesinde çalışmalarını sürdürmek. Düşman taarruzlarına tabii afetlere ve büyük yangınlara karşı halkın can ve mal kaybını önlemek, hayati ehemmiyete haiz her türlü resmi ve özel tesis ve teşekküllerin korunması ve faaliyetlerinin idamesi için acil tamir ve ıslahı, savunma gayretlerinin sivil halk tarafından azami düzeyde desteklenmesi ve cephe gerisi maneviyatının muhafazası maksadıyla alınacak her türlü silahsız koruyucu ve kurtarıcı tedbir ve faaliyetlerini yapmak.
16- Sivil Savunma ekiplerini teşkil ettirerek eğitimlerini yaptırmak.
217- Belediyenin top yekun savunma ve milli seferberlik ile ilgili görevlerini takip ile uygulanmasını sağlamak.
18- 28/12/1988 tarih ve 20033 numaralı “Sabotajlara Karşı Koruma Yönetmeliği” hükümleri çerçevesinde Koruyucu Güvenlik Özel Talimatını hazırlayarak uygulanmasını
sağlamak.
19- 711 sayılı Nöbetçi Memurluğu Kurulması ve Olağanüstü Hal Tatbikatlarında Mesainin 24 Saat Devamını Sağlayan Kanun hükümlerine uygun nöbetçi amirliği, nöbet çizelgesi hazırlamak ve nöbetçi amirin hizmetlerini yürütmesini sağlamak.
20- Belediye personelinden deprem, su baskınları, yangın vb. olaylarda müdahale amacıyla acil yardım ve kurtarma ekipleri oluşturmak, oluşturulan personelin eğitimlerini
öğretmen ve yardımcı personel aracılığıyla yaptırmak görevli personele eğitim ücretlerinin ödenmesini sağlamak
21- Bakanlar kurulunca 12.06.2002 tarihinde kabul edilen ve 26.07.2002 tarih ve 24827 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Binaların Yangından Korunması Hakkındaki
Yönetmelik” hükümleri çerçevesinde belediye ve bağlı birimlerinde gerekli yangın önleyici tedbirleri almak,malzemelerini temin etmek, yangına ilk müdahale için kat görevlileri tespit etmek, görev verilen personelin eğitimlerini yaptırmak, öğretmen görevlendirmek ve ücretlerini ödemek.
22- Belediye başkanının vereceği diğer iş ve işlevleri yerine getirmek ve vereceği emirleri uygulatmak.
C- İdareye İlişkin Bilgiler
1-Fiziksel Yapı
Oda Sayısı: 4
3-Bilgi ve Teknolojik Kaynaklar
Bilgisayar Sayısı : 5
Telefon sayısı : 5
İnternet bağlantısı : 5
Yazıcı sayısı : 5
4- İnsan Kaynakları
Müdür :1
Memur :1
İşçi : 8
5-Sunulan Hizmetler (2013)
1-Abonelik İşlemleri: Belediyemize ait bütün birimlerin, elektrik, su, telefon, doğalgaz, abone işlemleri Müdürlüğümüzce yapılmaktadır.
2-Yemekhane Hizmetleri: Belediyemizde çalışan personelimize Yemekhanemizde 4 personel ile mesai günlerinde öğle yemeği düzenli olarak verilmektedir.
3-Temizlik ve Isınma işlemleri: Belediyemiz Hizmet Binalarının temizlik ve ısınma hizmetleri Müdürlüğümüz tarafından takipli olarak yapılmaktadır.
4-Garaj Hizmetlerimiz: Belediyemiz Garajında araçlarımızın Yağ değişimi ve yıkama işlemleri Akaryakıt ikmali, Araçların arıza tespiti, Atölye imkanında yapılabilecek parça değişimi ve tamiratlar, atölyemizde yapılmakta, büyük arızalar ilgili servise gönderilerek bakım onarımı yapılıp hizmete sunulmaktadır.
5- 18.08.2011 tarih ve 2011 /4 sayılı başkanlık genelgesi ile tüm müdürlüklerin ihale işlemleri müdürlüğümüzce yapılmaktadır.
6-Cenazeler için Çadır, kepçe vb. hizmetler müdürlüğümüzce yapılmaktadır.
2013 yılında yapılan ihaleler:
1- Konteyner Alımı
2- Elektrik ve Sıhhi Tesisat Malzeme Alımı
3- Profil ve Metal Malzeme Alımı
4- Kilitli Parke Taşı ve Bordür Alımı
5- Ahşap Malzeme Alımı
6- Bayrak ve Pankart Alımı
7- İnşaat ve Hırdavat Malzeme Alımı
8- Kırtasiye Alımı
9- Kemalpaşa Mahallesi Tretuar Yapım İşi
10- Organizasyon Hizmet Alımı
11- Kent Meydanı İş Merkezi Yapım İşi
12- Ketsel Dönüşüm Tasarı Projesi Hizmet Alımı
13- MKE Barutsan Fabrika Sahasının Yaklaşık 600 Hektar Alanda Yapılacak Olan Halihazır Harita, Jeolojik Etüt, Plan ve Parselasyon Hizmet Alım İşi
14- Çeşitli Personel Hizmet Alımı
15- Kömür Alımı
16- Özel Güvenlik Hizmet Alımı
17- Akaryakıt Ve Otogaz (Lpg) Alımı
18- Özel Güvenlik Hizmet Alımı (Pazarlık)
19- Çeşitli Personel Hizmet Alımı (Pazarlık)
2013 yılı içinde 420 adet doğrudan teminle alım işlemi gerçekleşmiştir.
- Çevre Bakanlığından 1 adet Çöp toplama aracı alındı, araçların bakım ve onarımları zamanında yapıldı,
-Hizmet binalarının bakım onarımı yapıldı,
-Araç ve iş makinelerinin bakım ve onarım bilgileri kayıt altına alındı.
-191 tedarikçi firma değerlendirmesi yapıldı.
Hatice- Zeki AŞKIN çiftinin çocukları olarak 1981 yılında Elmadağ'da doğdu. İlkokul, ortaokul, lise öğrenimini Elmadağ'da tamamladı. 1998-2002 yılları arasında üniversite öğrenimini Niğde Üniversitesi İşletme bölümünde tamamladı. 2003 yılında vatani görevini Manisa'da yerine getirdi. 2003-2018 yılları arasında Baştaş Çimento Fabrikasında çalıştı.
2009-2014 yılları arasında Elmadağ Belediyesi Meclis Üyesi olarak görev yaptı. 2014 yılında Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Başkanı seçildi. Belediye başkan adayı olması ile 2018 Kasım ayında İlçe Başkanlığı görevini bıraktı. Gerek Belediye Meclis üyeliği gerekse İlçe Başkanlığı döneminde Elmadağ ilçesinin menfaatlerinin gözeterek hizmet etti.
2019-2024 yılları arasında Elmadağ Belediye Başkanlığı görevi yaptı ve 31 Mart 2024 tarihinde yapılan Yerel Seçimlerde 2. kez Elmadağ Belediye Başkanı seçilmiştir. Evli ve 2 çocuk babasıdır.
31.03.2019 tarihinde yapılan Yerel Seçimler sonrasında, Atatürk ilkelerine ve Cumhuriyet değerlerine bağlılığın en zor koşullarda dahi ortaya koymaktan çekinmeyen Elmadağlı Hemşehrilerimiz oyları ile Elmadağ Belediye Başkanı olarak seçilmiş bulunmaktayım.
Yaşamakta olduğumuz ekonomik ve sosyal kriz ortamının sizleri ve ailelerinizi derinden etkileyen olumsuz etkilerine karşın, Elmadağlı Hemşehrilerimize vermekte olduğumuz hizmetleri en üst düzeyde gerçekleştirme gayretinde olmayı borç bilmekteyim.
Önümüzdeki beş yıllık çalışma dönemimizde Elmadağ Belediyesini, sadece Ankara'da değil tüm Türkiye'de ve Dünyada örnek olacak bir hizmet seviyesine getirmek, bizleri her koşulda destekleyen Elmadağlı Hemşehrilerimize borcumuzdur.
Bu borcumuzu ödeyebilmemiz, dürüstlük ve eşitlik ilkelerine bağlılıktan bir an bile geri durmaksızın güler yüzle belediye hizmetlerini yaygınlaştırma ve tüm Elmadağlılar için erişilebilir kılmak hedefimize ulaşabilmemiz, geçmişte olduğu gibi bu günde de ancak hep birlikte ve fedakarca çalışmamızla mümkün olabilecektir.
Göreve başladığım bu günde, başarı, huzur ve mutluluk dolu bir beş yılı birlikte yaşayacağımız inancıyla en içten duygularımla selamlıyorum.